Bir birinden harika komik kısa sözler ile kah kaha tufanı yaşayacaksınız aşagıdaki sözler ile kısa mesaj atıp arkadaşlarınız şaşırta bilir istersiniz whatsapp mesaj atabilirsiniz. Twitter de bile hit çekebilirsiniz.

komik sözler kısa

Telefonumun şarjı %1 olduğunda prize koşarken kendimi, yaralıyı içeriye yetiştirmeye çalışan hemşire gibi hissediyorum.

Filmlerde adam bombayı patlamasına 1 saniye kala imha ediyor. Ben 3 saat olduğunu görsem bile korkudan ülke değiştiririm.

Taksici ‘3 lira bozuk yok, hakkını helal et’ dedi. Ben de ‘3 liralık daha sür’ dedim. Şuan eve doğru yürüyorum. Fakiriz ama keriz değiliz.

5. sınıftayım babam teşekkür getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, ben de getirdim, geldi f5’ e basıp gitti. O gün bu gündür başarıya küsüm.

sponsor line
Otobüs tıklım tıklım şoför bile ayakta gidiyor, teyze de pis pis bana bakıyor. Lan ayaktayım zaten, ne yapayım öleyim mi teyze ya.

Gün gelir beni mumla ararsın çünkü salaksın telefonla aramak aklına gelmez.

Kışın hava arada bir güneşli olabiliyor ama yazın arada bir kar yağmıyor neden acaba. Kafamda deli sorular.

Eleman yazmış artık bütün acıları içime atıyorum. ya sen lahmacun musun? Kır pidesi misin sen? Ne acı atması.

Neymiş kendimi çok pozitif hissediyorum. Ya sen gebelik testi misin? Alkali pil misin? Akü müsün? Nesin sen.

Otobüste arkaya doğru yürüyelim diyen adama “yürümek isteseydik otobüse binmezdik diyen genci tebrik ediyorum.

Kızın isminin yanında parantez içinde tanımıyorsan ekleme yazmış ama 4.896 arkadaşı var mübarek mahalle muhtarı.

Kızın boyu 1.50, sen benim sinirli halimi görmemişsin diyor. Ya biz seni göremiyoruz ki hallerini nasıl görelim?

Sevgilimle Everest dağının tepesine çıktık. Hazır çıkmışken terk ettim. Sonuçta her şeyi ‘zirve’de bırakmak lazım.

Bir daha dünyaya gelsem cilalı taş devrinden bu tarafa geçmezdim. İş yok, para derdi yok, gir mağaraya yat uyu. Miss gibi.

Neymiş birini seviyorsak serbest bırakacakmışız. Dönerse bizimmiş dönmezse Hiç bizim olmayacakmış ! Güvercin besliyoruz sanki.

Bugün çok güzel bi kız yanıma gelip masamdaki sandalyeyi göstererek tebessümle boş mu dedi. Heyecanlandım ee evet dedim. Sonra sandalyeyi alıp gitti..

Hakimlik sınavını kazanamayıp ağlayan arkadaşıma ”daha gözyaşlarına bile hakim olamıyorsun” dedim. artık arkadaş değiliz.

Hastanede filmimi çektiler, doktora “hangi kanalda oynayacak ?” diye sordum. Oksijen tüpüyle kovaladı 🙁

Adam sümer dili ve edebiyatı okumuş,devlet bana kadro açmıyo diyo, lan oğlum o devletin 4000 önce yıkıldığını sana kimse söylemedi mi?

Bu elit misafir çocuklarını hiç sevmiyorum, gelmiş satranç oynayalım diyor, ulan gel bilgisayara otur döve döve kaldırayım. Döngüyü ne bozuyorsun.

-Anne hangi takımı tutuyorsun?
+Nevresim takımını, sen de bi ucundan tut katlayalım şunu.

Madem ışık sesten daha hızlı, nasıl oluyor da öndeki aracın şoförü yeşil yandığını arkadaki arabanın korna sesinden sonra görüyor.:)

Türk erkeğine manitan var mı demişler var dersem olası ihtimallerden mahrum kalırım yok dersem de elimdekinden olurum demiş.

Zengin olunca ben de kahvaltıya inicem. Şu an ev tek katlı olduğu için kahvaltıya düz yürüyorum.

Az önce minibüsteydim. Arkadan bi kadın “Şu parayı alırmısınz” dedi. Aldım parayı cebime koydum, ne kadar iyi insanlar var bu dünyada.

2 gecedir yıldız kayıyo sanıp dilek tutuyordum meğer 5. kattan komşu sigara atıyomuş.

Sümüklü böceklerin dört tane burnu varmış, bu gereksiz bilgi 3 dakikadır beynimde boşu boşuna yer kaplıyor, sizinkinde de kaplasın istedim.:)

Annem sende göz var dedi.. 23 yıl sonra farketmesine çok şaşırdım gerçekten.. :))

Arkadaşa “zengin oIursan beni tanırmısın” dedim, tanımam dedi.. işte gerçek dost, dürüst, samimi.. meseIa ben de onu tanımam. kankam benim.

Patronum kovunca sen beni kovamazsın ben istifa ediyorum dedim, tazminat alamazsın Komik Sözler deyince o zaman sen kov dedim, artistliğin lüzumu yok.

Konuşup konuşup muhabbetin sonu geldikten sonra, ”Amaaan boş ver dedikodu yapmış olmayalım” diyen kadın, Türk kadınıdır.

Fırıncı sıcak diye ekmeği eliyle zıplata zıplata getirince utanmıyor musun “milletin ekmeğiyle oynamaya” diyip kaçtım.

Birbirini tanımayan iki insanın asansörle çıkarken takındığı ciddiyeti, ne bayrak töreninde, ne bir toplantıda ne de cenazede bulamadım hacı.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

Psikologa gidip sorunlarım var dedim “hangimizin sorunu yok ki, hepsi geçer” dedi gönderdi. Şimdi daha iyiyim. Profesyonel destek şart.

Şimdi bana kaybolan yıllarımı verseler hemen eksik var mı diye sayarım. Zaman kötü abi, yerde bulsan sayacaksın.

Ne kadar çok param olursa olsun sinyal sesinden sonra mesaj bırakmaya cesaret edemiyorum.

Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık.

Kız olmuş 110 kilo, hala facede, twitterda eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bir yemekmiş. Bir o kaldı yemediğin, ye onu da ye…

Keşke her sаbаh аlаrm çаldığındа polisler kаpıyı kırıp, “yаt yаt yаt” diye bаğırsа dа geri yаtsаk…

Hаp yаzmа yutаmаm, şuruptаn midem bulаnır, iğneden de korkаrım. Diyen ergene “muskа mı yаzаyım?” Diyen doktorа sаygılаr.

Annemin hаyır dediği bir şeye bаbаm; izin verince аnneme аttığım bаkışın tаrifi yok.

Sen bаnа bir аdım gel, ben sаnа bir değil, iki değil, üç değil, tаm dört kаvаnoz bаl 100 TL.

Fаcebook hesаbın vаr, niye durum güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sаrıldık аğlаştık.

Sаnırım internet bаnа аşık. Ben giriyorum, böyle bir kаsılmаlаr bir eli аyаğınа dolаşmаlаr, yаvаşlаmаlаr fаlаn hаdi hаyırlısı.

Anneаnneme yükselenin ne diye sordum? —Tаnsiyonum dedi. İçimdeki аstrolog o аn cаn verdi.

‘I love 70′s’ yаzısı gördüğünde ‘Ay lаv yetmişs’ diye okuyorsаn, çаbuk gel. Mаngаl yаpıyoruz, soğumаsın.

Kızlаr bаklаvаlı erkekleri sever dediler diye 7/24 bi tepsi bаklаvаylа dolаşıyorum, biri de gelip nаber demedi, yаzıklаr olsun.

Kızа; “seninle ciddi düşünüyorum.” Dedim, “ispаtlа” dedi. Tаkım elbise giyip oturdum kаrşısınа, ülke sorunlаrını konuşuyoruz.

Aşkım ben çok mu şişmаnım? Şurаdаn kendine 2 sаndаlye çek аnlаtıyım.

Bir kаdın güzelse kork; güzel ve yаlnızsа dаhа dа kork; güzel, yаlnız ve kırılmışsа hemen ölü tаklidi yаp.

Meselа аlаrmın çаlmаsınа dаhа 10 dаkikа mı vаr, çeker yorgаnı o 10 dаkikаyı uyurum аffetmem, prensipli insаnım.

İdаm edilirken son isteğimi sorsаlаr аnnem orаdаn çıkıp ”O bir şey istemez аbisi, evde her şeyi vаr” der.

UIan Muhittin diye bebek ismi mi oIur 2 ayIık çocuğun eIini öpesim geIiyo.

Sınavda kopya vermemek için nazi kampında evIadına sarıIır gibi sınav kağıdına sarıIan maI arkadaşım, seni de unutmadım.

Yabancı aiIeIerde odaIarın kapısı açık oIsa biIe kapıyı çaIıp öyIe giriyoIar bizimkiIer kiIitIi kapıyı zorIuyo Ian.

Eğer bir kızın fotoğrafIarı beIden yukarı ise kısa boyIu, omuzdan yukarı ise şişman, sadece gözIeri görünüyorsa kaçın.

Arkadaşım sevgilisine 36 ay taksitle pırlanta yüzük almış. Ayrıldılar, kadın evlendi 1,5 yaşında çocuğu var. Yüzüğe 9 taksit kaldı.

Trip atmasın, dırdır etmesin, hep elimin altında gözümün önünde olsun ve nazlı nazlı süzülsün istiyorsanız. Japon balığı alın.

Evde ayakkabıyla gezen yabancılar, tam çıkarken bir şey unutup, tekrar eve girerken ayakkabıları çıkarmayıp halıda emekleme keyfini bilemez.

Eski sevgililerimin hepsine 14 Şubat’ta kandil mesajı atacağım… Aşka gelmediler bari imana gelsinler.

Adamın biri gelip bana bir gül verse, oturur reçel yaparım. Valla o derece unuttum bu işleri.

Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net.

Misafirin çocuğu “Abi bilgisayar çalışıyor mu” dedi. Yok, “ev hanımı” dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.

Sabah uykumu alamayınca, yatağımın başında tarlası yanmış köylü gibi oturuyorum.

Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.

Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85′lik kızı kesiyor. Hadi Allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok?

Sevgilisinden ayrılan bir Japon ne şanssızdır lan, unutabilmesine imkan yok nereye baksa aynı yüz, kime baksa aynı gözler.

Kız Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtmış ama Balotelli olmuş.

Elektrik kesikken lambanın düğmesiyle oynadıktan sonra “Lan şimdi düğme açık mı kaldı kapalı mı” diye düşünmekten beynim alev topuna döndü.

Otobüsün içi hareket halinde 30 derece, durakta kapılar açılınca -10 derece. Yanımda oturan amca çatladı, koli bandıyla tutturduk.

Bazen lan diyorum kendime. Sonra lanlı lunlu konuşma diyorum, önce o eli bir indir, akıllı ol falan derken zor ayırıyorlar.

İstediğin kadar şehirli ol, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

Uyuyacağım diye bilgisayarı kapattım, telefondan giriyorum. Bunu da kapatınca yastıktan bir denerim herhalde galiba sanırsam.

Sigara içmediği halde her gün bir paket sigara parasını bir kenara koyanınız var mı? Yok. —konu kilit-

Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı ilk soru: hep yerlere döktün di mi?

Bizim zamanımızda” diye cümleye giren kişilerin ağız bölgesine kösele terlik vurarak tedavi edebilirsiniz.

İlkokulda nöbetçi öğrenci ciddiyeti diye bir gerçek vardı. Sanırsın 4 -C sınıfının nöbetçisi değil de, Dolmabahçe Sarayının muhafızı.

Her şey zamanla geçer diyenin ağzına ıslak odunla vurasım, sonra da “zamanla geçer” diyesim var.

Türk kızına sormuşlar: “fotoğraf altına yazdığın şarkı sözü/şiir ile ne mesaj vermeye çalışıyorsunuz?” o da demiş ki “uf sana ne be salakkk”

Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçseydi, odalarında Adriana Lima yerine Emine Beder’in posterleri asılı olurdu.

Selam ben konuşma sırasında ağızdan fırlayan tükürük parçası. Masaya düştüm, görmedim numarası yapıyorlar ama herkesin aklı şu an bende.

Sen cv’ye “özel yeteneğiniz var mı?” sorusunu yazarsan, ben de “var; hesap makinesiyle leblebi yazabiliyorum” cevabını veririm sayın yetkili.

Araba yarışı oynarken tuşlara daha kuvvetli bastığında arabanın daha hızlı gideceğine inanan insandan ne zarar gelebilir ki, kırmayın onu.

Bence kardeşler bakkala göndermek ve çeşitli ayak işlerinde kullanmak için var. Ara sıra dövüp stress atma olayı zaten bambaşka güzel.

Ya benim olursun ya da kara toprağın!” Dediğim kız, toprak isminde esmer bi çocukla evlenmiş. Ben demiştim zaten.

– Kanka sen ölmezsin neden biliyon mu ?
+ Neden kanka ?
– Çünkü dünya malı dünyada kalır
+ İyi beraber takılırız o zaman

Tanıdık birini görünce hani selam vermek için elini kaldırırsın da görmez ya hani mal gibi kalırsın çok acı çok..

Eski sevgilini geri istiyorsan, “hala seni seviyorum” diye mesaj gönder. Dönerse senindir. Dönmezse ‘halama göndermiştim’ dersin..

Kız yazmış ”ben çayı iki şekerli içerim.neden mi?çünkü birlikte erisinler diye;))” Ulan sanki biz halay çeksinler diye 23 şekerli içiyoruz.

Bir insanın yılda ortalama 8 sevgilisi oluyormuş,bu duruma göre ben insan değilim.

Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.

Araba kullanırken sinyal vermeden dönüş yapan bayan şoförün trafik polisine cevabı; Benim nereye gideceğim kimseyi ilgilendirmez. :))

Bu sabah kendimi zengin hissedeyim diye, kahvaltıda meyve suyundan bir yudum alıp koşarak evden çıktım. Açlıktan ölüyorum şuan.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.